torsdag 12 februari 2009

DETTA TOG FAN PRISET!!

..Det har nu gått ett par år sedan jag fick detta vidarebefordrat till mig. Namn på personer och företag har jag bytt ut. För att förtydliga har jag även kursiverat dem.

FÖR HELVETE FREDRICK!!!!! JAG SATT I KÄLLAREN TILL 10:45 INNAN JAG UPPTÄCKTE ATT DU INTE HADE KOMMIT!!!!
HUR I HELVETE SKALL VI HINNA BYGGA DATORERNA TILL PRO, NU NÄR JAG MÅSTE LETA EFTER EN ERSÄTTARE HELA JÄVLA FÖRRMIDDAGEN!

TROR DU PÅ FULLASTE ALLVAR ATT DET FINNS NÅGON SOM KAN KOMMA NER PÅ SÅ KORT VARSEL!
DETTA TOG FAN PRISET!!

Tankarna började snurra runt i huvudet, snabbare och snabbare.

Men för helvete pojk, har du inte sjukanmält dig?

Jodå, det hade han...försökt göra. Telefonledes. Men då någon satt i källaren var det ingen som svarade. Kan tilläggas att undertecknad varit i denna källare tillräckligt många gånger för att veta att mobilsignaler tvärdör halvvägs ner. Så vad gör då denna sjuka arbetstagare som trots försök att nå sin arbetsgivare? Jo, som den moderna människa han är skickar han ett mail. Med facit i hand kan vi väl säga att det gick sådär. Ja, både med den sjukanmälningen och i slutet hela butikskedjan. Det andra var vi få som förvånades över.

1 kommentar:

Fredric sa...

Haha, detta minns jag :P