torsdag 14 augusti 2008

All hands man your battle stations...

Here we go. Konstant bombardemang av bedrägeriförsök. En massa beställningar gjorda med stulna kort att vada sig genom.

Är folk verkligen så trötta att de inte förstår att vi reagerar på FÖRTIOÅTTA försök att handla med olika kort från samma ipnummer, samma kunduppgifter, samma varor och exakt samma varuvärde? Sitter de små korttjuvarna i sina stugor och efter knappt FEMTIO försök utbrister...
YES! Äntligen fick jag loss det. Snart kommer mina elektronikvaror värda 20.000 SEK att levereras till dörren!


RÖVHATTAR!

Inte mindre än ÅTTA polisanmälningar har vi fått iväg idag. Bevisning är säkrad genom inspelade telefonsamtal med vissa presumtiva köpare. Underlag har skrivits ut, vedimerats, faxats och snailmailats till ett otal bedrägerirotlar runt om i landet, ett gäng banker, en handfull kortinlösare samt FBI.

Jag svär, inför det heliga som finns kvar i denna värld, att för varje minut arbete jag gör på grund av kortbedrägerier ska jag ägna en timma åt att spåra, säkra bevis och sänka de skyldiga.

Jag har hört att fängelser runt om landet har börjat anställa välhängda herrar vid namn SPIKE som inte haft flickvän de senaste 35 åren. Håll hårt i tvålen mina vänner för nu blir det åka av.

Lock 'n Load ladies and gentlemen, nu börjar idiotjakten.

Inga kommentarer: